Uutinen / 24.3.2020
Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
Helen haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
Pyyntö maksuajan pidennyksestä tehdään Helenin asiakaspalveluun. Koronaepidemian aikaiset järjestelyt koskevat maaliskuussa ja sen jälkeen erääntyviä laskuja.
Sekä kotitalous- että pienyritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroon 09 617 8080 arkisin klo 8-18.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös osoitteessa helen.fi/asiakaspalvelu.
Koronaviruspandemian vuoksi ja lähikontaktien välttämiseksi Helenin Sähkötalossa sijaitseva asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu.