Anu-Elina Hintsa nimetty Helenin johtoryhmään myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaavaksi johtajaksi
Helenin myyntiä ja asiakaspalvelua johtaa 1.9.2020 alkaen Anu-Elina Hintsa, jonka tehtävänä on varmistaa Helenin myynnin tuloksellisuus ja asiakaskeskeisyys.
Helenin johtoryhmä vahvistuu syyskuussa Anu-Elina Hintsan aloittaessa myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaavana johtajana. Hintsalla on yli 15 vuoden kokemus strategisista tehtävistä useilla toimialoilla viimeisimpänä osana Realia Groupin johtoryhmää, jossa hän vastasi Huoneistokeskuksen ja SKV Kiinteistönvälityksen liiketoiminnoista.
- Helenin lupaus olla markkinoiden asiakaskeskeisin energiayhtiö on valtavan innostava. Myynti on asiakkaan ymmärtämistä ja ratkaisujen sovittamista hänen tarpeisiinsa. Helenin brändi ja asiakkaiden luottamus ovat voimavara, jolle rakennamme myös jatkossa. Nämä yhdistettynä yli 100 vuoden kokemukseen energiasta ja uusiutuvan energian mahdollisuuksiin, tekee Helenistä todella mielenkiintoisen yhtiön, toteaa Hintsa.
Ennen Realia Groupin liiketoimintajohto-, strategia- ja markkinointitehtäviä Hintsa on vastannut Nokian älypuhelimien tuotemarkkinoinnista ja lanseerauksista sekä toiminut Boston Consulting Groupilla konsulttina ja Goldman Sachsilla analyytikkona.
Toimitusjohtaja Juha-Pekka Weckström korostaa myynnin ja asiakaspalvelun tärkeyttä Helenin strategisten tavoitteiden saavuttamisessa.
- Helenissä on yli puoli miljoonaa asiakkuutta ja palvelujen piirissä jopa 1,7 miljoonaa suomalaista. Anu-Elina vahvistaa osaamista, jota tarvitsemme matkalla uudelle energia-aikakaudelle. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme toimialan paras asiakaskokemus.